Küçükçekmece Kent Konseyi Başkanı Prof. Dr. Mustafa Aydın başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda ilçenin gelişimine yönelik başlıklar ele alındı. Toplantıya Küçükçekmece Kaymakamı Mustafa Anteplioğlu’da katılım sağladı.
Toplantı sonrası sağlık yöneticileriyle yapılan görüşmede sağlık hizmetleri değerlendirildi.
Prof. Dr. Mustafa Aydın’ın başkanlığında, Küçükçekmece Kent Konseyi Mart Ayı Yönetim Kurulu Toplantısı gerçekleştirildi.
Toplantıya Kaymakam Mustafa Anteplioğlu ve Belediye Başkanı Kemal Çebi de iştirak etti. Programda, ilçenin sosyal, kültürel ve çevresel gelişimine katkı sağlayacak projeler ile yeni dönem yol haritası ele alındı.
Toplantı sonrası düzenlenen iftar programında, katılımcılar aynı sofrada bir araya geldi.
Küçükçekmece Kaymakamı Sayın Mustafa Anteplioğlu’nun katılımlarıyla, Küçükçekmece Kent Konseyi Ocak Ayı Yönetim Kurulu Toplantısı Küçükçekmece Halk Eğitim Merkezi’nde Prof. Dr. Mustafa Aydın başkanlığında gerçekleştirildi.
Toplantıda; yeni yıl faaliyet planlamaları ele alınarak katılımcı, sürdürülebilir ve ilçenin ihtiyaçlarına duyarlı çalışma başlıkları üzerinde kapsamlı değerlendirmelerde bulunuldu.
Küçükçekmece Kaymakamı Mustafa Anteplioğlu ve Küçükçekmece Müftüsü Hasan Hüseyin Palabıyık’ın katılımlarıyla, Küçükçekmece Kent Konseyi Aralık Ayı Yönetim Kurulu Toplantısı Prof. Dr. Mustafa Aydın başkanlığında İkitelli Cemevi’nde gerçekleştirildi.
Yılın son toplantısında, Küçükçekmece’nin öncelikleri ele alınarak kentin geleceğine yönelik vizyonu güçlendirecek çalışmalar üzerinde duruldu. İlçede toplumsal katılımı artıracak faaliyetler, yerel kalkınmaya katkı sunacak yeni proje önerileri ve 2025 yılına yönelik planlamalar kapsamlı şekilde değerlendirildi.
Prof. Dr. Mustafa Aydın, Küçükçekmece’nin ortak akılla şekillenen bir yönetim modeliyle daha güçlü bir geleceğe ulaşacağını belirterek birlikte konuşma, birlikte üretme ve kent için ortak bir gelecek inşa etme kararlılığını vurguladı.
Küçükçekmece Kent Konseyi Kasım Ayı Yönetim Kurulu Toplantısı, Prof. Dr. Mustafa Aydın’ın başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantıda kentin geleceğine yönelik vizyonu güçlendirmeye dair stratejik başlıklar ele alınırken, toplumsal katılımı artıracak ve yerel kalkınmaya katkı sağlayacak yeni projeler kapsamlı şekilde değerlendirildi. Küçükçekmece’nin gelişimine yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği ifade edilerek toplantı tamamlandı.
Aynı gün düzenlenen Sanayi ve İş Dünyası ile Dayanışma ve İş Birliği Toplantısı, Prof. Dr. Mustafa Aydın’ın başkanlığında ve Küçükçekmece Kaymakamı Sayın Mustafa Anteplioğlu’nun katılımıyla gerçekleştirildi. Kamu temsilcileri, yerel yönetim yetkilileri ve iş dünyasının önde gelen aktörlerini buluşturan toplantıda, ilçenin ekonomik vizyonunu güçlendirmeye dönük ortak çalışma alanları ele alındı.
İstihdamı artıracak, ekonomik dinamizmi destekleyecek ve sürdürülebilir kalkınmaya katkı sunacak iş birliği modelleri değerlendirildi. Küçükçekmece’nin geleceğine ilişkin somut adımların atılmasına yönelik karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu. Toplantı, “Birlikte üreten ve birlikte büyüyen bir Küçükçekmece” vizyonu doğrultusunda ortak iş birliği kararlılığıyla sona erdi.
Küçükçekmece Kent Konseyi Kadın Meclisi’nin “Kadınlarımızın El Emeği Tezgahta” projesinin ilk etkinliği, Prof. Dr. Mustafa Aydın ve Küçükçekmece Belediye Başkanı Sayın Kemal Çebi’nin katılımıyla Tevfikbey Mahallesi Muhtarlığında gerçekleştirildi. Kadınların el emeğini kazanca dönüştürmesini destekleyen bu anlamlı girişimde, üretkenlik, dayanışma ve yerel kalkınmanın güzel örneklerine tanıklık ettiklerini dile getiren Prof. Dr. Aydın, etkinliğe katkı sunan ve tezgâhlarını emekleriyle donatan tüm kadınları yürekten kutladı ve emeği geçen herkese teşekkür etti.
Küçükçekmece Kent Konseyi Komisyonları ve Yürütme Kurulu, Prof. Dr. Mustafa Aydın başkanlığında ortak bir toplantı gerçekleştirdi. Toplantıda kentin geleceğine katkı sağlayacak projeler, toplumsal fayda odaklı çalışmalar ve stratejik hedefler ele alındı. Kent için ortak akıl ve iş birliği kültürünün güçlendirilerek üretken çalışmaların sürdürüleceği vurgulandı.
Küçükçekmece Kent Konseyi Yönetim Kurulu ağustos ayı toplantısı, Prof. Dr. Mustafa Aydın’ın başkanlığında gerçekleştirildi.
Toplantıda, yerel yönetimde iş birliği ve ortak akıl ile ilerlemenin önemine bir kez daha dikkat çekildi. Kentin ihtiyaçları, devam eden projeler ve önümüzdeki döneme ilişkin stratejiler değerlendirilerek, sürdürülebilir çözümler üzerinde görüş alışverişinde bulunuldu.
Küçükçekmece Kent Konseyi’nin Muhtarlarla Tanışma ve Bilgilendirme Toplantısı, Prof. Dr. Mustafa Aydın’ın başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantıya Küçükçekmece Kaymakamı Sayın Mustafa Anteplioğlu ve Küçükçekmece Belediye Başkanı Sayın Kemal Çebi de katılım sağladı.
Yerel yönetim anlayışının en kıymetli temsilcileri olan muhtarlarla bir araya gelinen toplantıda, mahallelerin ihtiyaçları, vatandaşların beklentileri ve ilçenin geleceğine dair vizyon değerlendirildi. Muhtarların, mahalle sakinlerinin sesi ve demokrasinin en güçlü halkası olduğu vurgulandı.
Kent Konseyi’nin öncülüğünde yapılan bu buluşmada; ilçenin ihtiyaçlarını, önümüzdeki döneme dair stratejileri ve ortak akla dayalı yönetim anlayışının önemini öne çıkaran değerlendirmeler yapıldı. Katılımcı ve şeffaf bir yönetim modeliyle Küçükçekmece’yi daha yaşanabilir, güvenli ve güçlü bir şehir haline getirme yolunda muhtarlarla iş birliğinin büyük önem taşıdığı ifade edildi.
Muhtarların katkılarının, halkın taleplerini doğrudan yönetim süreçlerine yansıtarak yol gösterici bir rol üstlendiği belirtildi. Toplantının, yalnızca bir tanışma ve bilgilendirme buluşması değil; aynı zamanda Küçükçekmece’nin geleceğine dair ortak iradenin güçlü bir ifadesi olduğu kaydedildi.
Küçükçekmece Kent Konseyi temmuz ayı Yönetim Kurulu Toplantısı, Prof. Dr. Mustafa Aydın’ın başkanlığında, İstanbul Üniversitesi ev sahipliğinde gerçekleştirildi.
Toplantıda, geride bırakılan dönemde hayata geçirilen çalışmalar değerlendirilirken; eğitim, çevre, gençlik ve kültürel projeler başta olmak üzere birçok alanda yeni dönem planlamaları da ele alındı.
Prof. Dr. Mustafa Aydın, toplantının ardından yaptığı değerlendirmede, kent yaşamının her alanına dokunan sürdürülebilir projeler üretmeye kararlılıkla devam edeceklerini belirtti. Küçükçekmece’nin daha yaşanabilir bir geleceğe taşınması için ortak akıl ve istişareye dayalı çalışmaların önemine dikkat çekti.
Küçükçekmece Kent Konseyi haziran ayı Yönetim Kurulu Toplantısı, Prof. Dr. Mustafa Aydın’ın başkanlığında yapıldı. Toplantıda, Küçükçekmece’nin sosyal ve kültürel yaşamını zenginleştirecek, çevresel farkındalığı artıracak projeler detaylı biçimde ele alındı.
Mevcut çalışmaların değerlendirildiği toplantıda, önümüzdeki döneme ilişkin öncelikler belirlendi ve yerel katılımı güçlendirecek yeni fikirler üzerinde görüş alışverişinde bulunuldu. Prof. Dr. Mustafa Aydın, toplum yararına sürdürülebilir projelerin önemine dikkat çekerek, ortak akıl ve iş birliğiyle üretmeye devam edeceklerini ifade etti.
Twitter'da takip edin
Haberler, güncellemeler ve bilgilendirmeler için takip edin.